Glavni cilj gradnje spletne strani je običajno pridobitev publike, ki bo uživala v vsebini spletne strani. Naj bo to spletna trgovina, ki išče kupce ali informacijska spletna stran, ki želi pridobiti bralce. V vsakem primeru se moramo ob gradnji spletne strani vprašati kako povečati obisk spletne strani?

Dan danes na spletu obstaja preko 1,7 milijard spletnih strani, kar pomeni, da se veliko ljudi trudi povišati obisk na svoji spletni strani. To je dobro, zato ker lahko uporabimo njihove izkušnje in slabo zato, ker to pomeni, da imamo veliko konkurence.

Najboljši način premagovanja konkurence je zvišanje kvalitete spletne strani in v primerih spletnih trgovin višanje kvalitete produktov. Visoki level kvalitete spletne strani in produktov lahko vidimo na spletni strani Pohištvo123.si barski stoli. Ta spletna trgovina nam je lahko odličen vzgled za organizacijo vsebine, še posebaj če gradimo svojo spletno trgovino.

Kako povečati obisk spletne strani s SEO

SEO ali optimizacija spletnih strani je postopek, kjer je naš glavni cilj dvigovanje spletne strani med uvrstitvami na Googlu. Zakaj bi želeli dvigniti uvrščenost spletne strani na Googlu? Ker je to eden izmed najboljših načinov pridobivanja novih obiskovalcev na spletno stran. Podrobneje o tem kaj je optimizacija spletnih strani in čemu služi, je opisano na povezavi.

 

Kako povečati obisk spletne strani

Zgornji graf prikazuje koliko odstotkov uporabnikov Google iskalnika klikne na spletno stran, glede na uvrstitev te strani. Kot lahko takoj opazimo dobi prva spletna stran na Googlu največ klikov (okoli 31%, pri vsaki ključni besedi je drugače). Če bi pogledali še podrobnejše rezultate, bi opazili, da spletne strani, ki se ne uvrstijo na prvo stran Googla dobijo od 0,1 do 2% klikov.

Ta graf nam tudi pojasnjuje zakaj spletne strani kot POS-Plastika.si zaščitni vizir pridobivajo vedno večji promet. POS-Plastika.si ima namreč odlično optimizacijo spletne strani in je že veliko časa uvrščena visoko na Google iskalniku na ključni besedi zaščitni vizir. Tako spletna stran konstantno pridobiva nove obiskovalce.

Ta hitra raziskava nam pomaga razumeti, da je uvrščenost na Googlu zelo pomembna za pridobivanje novih obiskovalcev. Kako pa izvedemo optimizacijo spletne strani? Obstajata 2 načina:

  • Onsite SEO in
  • Offsite SEO.

Onsite SEO se fokusira na optimizaciji same spletne strani, ki jo želimo dvigniti na Googlu. To naredimo z višanjem kvalitete vsebine na spletni strani ter upoštevanjem osnovnih SEO pravil. Za takšno optimizacijo velikokrat uporabljamo orodja, kot so Yoast vtičnik.

Offsite SEO je optimizacija, ki poteka zunaj spletne strani, ki jo želimo dvigniti med uvrstitvami na Googlu. Za čim večji obisk spletne strani mora ta SEO biti čim bolje razvit. Offsite optimiziramo tako, da na tujih spletni straneh gradimo povezave na spletno stran, ki jo želimo dvigniti.

Onsite SEO na spletni strani SvetMagnetov.com

Onsite optimizacija nam večinoma govori o organizaciji vsebine na spletni strani, tako, da bo najbolj prijazna uporabnikom ter hkrati fokusirana na svoji temi. Vsaka spletna stran namreč cilja na določene ključne besede, ki so med seboj vsebinsko povezane.

Google zato pričakuje, da se bodo spletne strani fokusirale na te ključne besede, kar nas pripelje do optimizacije. Kot vzgled si lahko vzamemo spletno stran SvetMagnetov.com magneti za table. Spletna stran je namreč zelo dobro optimizirana in se drži svoje teme s ključno besedo magneti za table.

Spletna stran ima prodajni namen, ampak vseeno vključuje veliko informacijske vsebine. Toliko vsebine vključuje, ker s tem spletna stran sporoča strankam, da je profesionalna in vredna zaupanja, hkrati pa vsebino uporabi za vključevanje ključnih besedi in drugih vrst optimizacije.

kako povečati obisk spletne strani

Offsite optimizacija spletnih strani

Če želimo svojo spletno stran uvrstiti visoko na zahtevnih ključnih besedah moramo imeti zelo dobro SEO strategijo. Grajenje povezav na svojo spletno stran bo zato zelo pomembno. Ampak za najboljše rezultate na Googlu in najboljšo preglednost svojim strankam moramo offsite SEO graditi na pravilen način.

Kot smo že povedali, je offsite SEO fokusiran na grajenju spletnih povezav. Te povezave v offsite SEO kličemo backlinki in obstajajo 3 vrste:

  • Lahki backlinki,
  • Srednji backlinki in
  • Močni backlinki.

Lahki backlinki so povezave, do katerih ima dostop najmanj ljudi. Te povezave se nahajajo v privatnih pogovorih ter se pošiljajo preko e-pošte. Lahki backlinki najmanj vplivajo na uvrstitev spletne strani.

Srednji backlinki so povezave, do katerih lahko dostopa več ljudi. Takšne povezave se gradijo na različnih forumih ter komentarjih na socialnih spletnih straneh. Srednji backlinki bolj vplivajo na uvrstitev spletne strani kot lahki backlinki, ampak jih še vedno ne gradimo z samim namenom, da bi dvignili uvrščenost svoje spletne strani.

Močni backlinki najbolj vplivajo na uvrstitev spletne strani na Google iskalniku, saj so najbolj javne in dostopne ljudem na spletu. Te povezave gradimo v vsebini spletnih straneh ali podstraneh. Kadar govorimo o offsite SEO največkrat mislimo na ta tip spletne povezave.

Ker je grajenje močnih povezav zelo časovno potratno ter zapleteno delo obstaja na spletu veliko spletnih strani, ki nudijo grajenje offsite optimizacije za določeno ceno. Spletna stran SEO-Praktik.si je najboljši primer takšne spletne strani v Sloveniji. Spletna stran tudi nudi mentoriranja, preko katerih se lahko ljudje sami naučijo podroben SEO.

Pravila grajenja spletnih povezav in vzgled na panheat.si

Možno je, da ste se vprašali, zakaj sploh omeniti lahke in srednje backlinke, če tako malo vplivajo na uvrstitev spletne strani? Odgovor na to vprašanje je, da ima Google razvit spletni algoritem, ki konstantno preglejuje spletne povezave in jih upošteva ob uvrščanju spletnih strani. Ob tem Google upošteva dve pravili:

Link diversity (raznolikost povezav), je Googlovo pravilo, ki govori o potrebi raznolikosti pri povezavah. Tukaj Google upošteva tipe povezav, ki povezujejo na določeno spletno stran. Če opazi, da obstaja neuravnoteženost med tipi se Google velikokrat odloči, da bo povezave ignoriral pri uvrščanju spletne strani.

Link velocity (hitrost povezav), je drugo pravilo Googla, ki skrbi, da se povezave gradijo enakomerno skozi čas. Če Google opazi nenaraven pospešek pri grajenju povezav, se bo spet odločil za ignoriranje le teh pri uvrščanju spletne strani.

Google je uvedel te dve pravili z namenom ustavljanja optimiziranja spletnih strani. Vizija podjetja Googla je namreč naravno uvrščena vsebina na Googlu, brez ljudi, ki bi jo skušali prirejati. Google nam na takšen način močno zaplete odgovor na vprašanje kako povečati obisk spletne strani.

Spletna stran Panheat.si ir paneli ima zelo dobro organizirano offsite optimizacijo. Podjetje Panheat ima namreč več uradnih računov na socialnih omrežjih, kjer pospešujejo kreiranje lahkih in srednjih povezav na svojo spletno stran. Za močne backlinke ima spletna stran veliko kooperantov s katerimi sodeluje za boljši offsite SEO.

Veliko informacij o kako povečati obisk spletne strani se lahko naučite neposredno iz spleta, ampak vam priporočamo, da ste previdni ob izbiri vira informacij. Ob spremljanju SEO je pomembno, da imate dostop do najnovejših informacij. Zato vam priporočamo ogled spodnjega Youtube kanala, ki je namenjen informiranju o optimizaciji spletnih strani in ima veliko videjev o kako povečati obisk spletne strani: