Ostalo

O PRIJAVI
Za podrobnejše informacije se obrnite na naše poslovalnice v Šempetru in Celju oz. na naše poslovne partnerje – turistične agencije širom Slovenije, ki nosijo nalepko DOBER DAN. Z veseljem vam bomo odgovorili na morebitna dodatna vprašanja in vam pomagali pri odločitvah. Na prodajnih mestih naše agencije ali pri pooblaščenem prodajalcu se pozanimajte o trenutno veljavnih plačilnih pogojih in popustih. Ne odlašajte s svojo odločitvijo, saj si boste le tako zagotovili prostor v izbranem kraju in hotelu, nam pa omogočili začrtano naročilo, ki je predvsem vezano na prevoze in predstavništvo.
V kolikor ste ob rezervaciji aranžmaja navedli tudi kakšno željo (npr. lega sobe,…), bo le-ta vsekakor posredovana hotelirju, vendar še posebej opozarjamo, da je izpolnitev vaših želja odvisna od hotelirja in zanjo ne prevzemamo garancije oz. je le-ta neobvezujoča.

O NAMESTITVI IN STORITVAH GOSTITELJA
Vselitev v sobe in apartmaje je tako kot povsod po svetu praviloma možna po 14. uri, zadnji dan pa je potrebno sobo zapustiti do 10. ure, ne glede na čas prihoda in odhoda letala. Vkolikor je odhod letala v večernih urah, se zagotovi za skupino posebna soba za prtljago. Hotelska uprava in agencija ne odgovarjata za dragocenosti, shranjene v sobah. V večini hotelov iz kataloga je možno najeti sef v sobi ali na recepciji. Pozabljene oz. najdene predmete vam bomo v primeru, ko bo to mogoče, na vašo željo in proti povračilu stroškov, poslali po pošti. Agencija tudi ne odgovarja za poškodbo prtljage kot tudi ne za kvaliteto nudene storitve hotelske hiše. V primeru škode, ki nastane v takšnem primeru (npr. zaradi zastrupitve s hrano v hotelu) ima gost pravico zahtevati odškodnino edino-le od izvajalca, to je od hotelske hiše (potrebno je strokovno dokazilo). Od agencije pa v primeru, če se ugotovi, da ni skrbno izbrala in preverila poslovnega partnerja.
Apartmaji postanejo vaš drugi dom, v katerem si lahko sami oblikujete svoj dnevni red in jedilni list, a brez osnovnih pravil vendarle ne gre. Ob upoštevanju le-teh, vaših počitnic ne bosta spremljala jeza in slaba volja. Apartmaji so najpogosteje kompletno opremljeni, a ne bo odveč, če boste v avtomobilu našli kotiček za ponev, večji lonec, kakovosten kuhinjski nož in še kaj. Pa na kakšno brisačo ne pozabite. Apartmaje pospravljajo enkrat tedensko, takrat se menja tudi posteljnina.
Pa še nekaj! V apartmaju lahko biva le toliko gostov, kolikor jih je navedenih na vaši napotnici / voucherju, ne glede na starost. Tudi vsak otrok mora imeti svoje ležišče. Lastnik apartmaja lahko večje število gostov od napovedanih odkloni oz. na kraju samem zaračuna bistveno večjo ceno.
Nastanitev za 3 ali več oseb: vkolikor v opisu sob ni naveden drug tip sobe, gre največkrat za standardne sobe z možnostjo dodatnega ležišča, kjer lahko pride do prostorske stiske. Dodatno ležišče vedno ne ustreza standardu normalne hotelske postelje.
Prebukacije: Žal lahko pride v posameznih primerih tudi do takšne situacije. V vsakem primeru v takem trenutku stojimo našemu gostu ob strani in skušamo najti alternativno enakovredno ali boljšo rešitev.

O REKLAMACIJAH
Potnik je dolžan reklamirati storitev na kraju samem. V kolikor reklamacije ne more rešiti, je dolžan od predstavnika oziroma receptorja zahtevati pisno potrditev o reklamiranih pomanjkljivostih ali jih zapisati v knjigo pritožb. Na osnovi le-te vloži reklamacijo najkasneje v 8 dneh po končanem potovanju oziroma letovanju, sicer se reklamacija ne upošteva. Reklamacija se ne upošteva tudi v primeru, če gost ne navede naslova objekta, v katerem je bival (hotel, apartma, bungalov, privatna soba) ime hotela in številko sobe, app oz. bgw.

NAŠA OCENA HOTELOV
Na Hrvaškem so pričeli z ocenjevanjem hotelov z zvezdicami po izredno ostrih kriterijih, zato še vedno nekaj hotelov spreminja uradno kategorizacijo. Najbolj realna se nam zdi ocena gostov, zato smo ob hotelih dodali našo oceno, ki lahko odstopa od uradne tudi zaradi različnih primerjav oz. mnenj:
* objekt z zelo skromno namestitvijo in opremo;
** objekt s skromno namestitvijo;
*** objekt z novejšo ali delno obnovljeno opremo;
**** nov ali popolnoma obnovljen objekt;
***** nov objekt z bogato spremljajočo dejavnostjo za najzahtevnejše goste;
+ objekt, ki nudi nekaj več.

ODKRITA BESEDA
Ker objekte dobro poznamo, smo ob opisu dodali tudi našo odkrito besedo dobrega ali slabega. Ocena je relativna in je rezultat opažanj naših gostov in naših predstavnikov.

RULETA D
je najcenejši ponujen objekt oz. soba s strani hotelirjev. Običajno gre za ostanek prostih kapacitet katerega od hotelov v določenem terminu. Možna je namestitev tudi v privatnih sobah ali depandansah, s prehrano v eni od bližnjih restavracij. Gostje izvejo za ime hotela šele ob odhodu. Vsekakor si zavoljo nizke cene, objekta ne morete izbrati sami. Reklamacij za tovrstno ponudbo ne upoštevamo. Bodite pozorni na posebne ponudbe v pred in posezonskih terminih.

REZERVACIJE V ZADNJEM TRENUTKU
Ob rezervaciji potovanja pod imenom »last minute« oz. »ultra last minute« ste podpisali izjavo, da ste seznanjeni s pogoji. Gre namreč za cenovno izredno ugodna potovanja, s katerimi zapolnimo zadnje sedeže na letalu in v hotelskih objektih. Lega in tip objekta sta odvisna od razpoložljivih kapacitet v danem trenutku. Reklamacij pri tem ne upoštevamo.

DOBRO JE VEDETI PRED ODHODOM NA POT…
Da bo vaše potovanje in dopustovanje mirnejše in varnejše, poskrbite že doma. Svetujemo vam, da si priskrbite osnovna zdravila, v primeru alergije in kroničnih bolezni tudi zdravila, ki jih redno uporabljate. Topli sončni žarki so lahko še kako nevarni, zato primerno zaščitno sredstvo ni odveč. Sončna očala in pokrivalo pa naj bodo vaš redni spremljevalec.
Republika Slovenija ima s sosednjo Hrvaško sklenjen osnovni sporazum o nujni zdravstveni oskrbi, ki bi jo ob morebitni nesreči ali bolezni potrebovali. Pred odhodom na Hrvaško morate potrdilo dvigniti na vašem Zavodu za zdravstveno zavarovanje.
V naši poslovalnici vam nudimo še dodatno prostovoljno zdravstveno zavarovanje v tujini z asistenco – Coris. Mednarodna asistenčna družba ima razpredeno mrežo svojih poslovalnic po vsem svetu in vam nudi brezhibno in hitro organizacijo zdravniške pomoči, prevozov,…
Prav tako lahko v naši poslovalnici vplačate »riziko odpovedi« potovanja, ki znaša 5 % zneska aranžmaja. V primeru odpovedi aranžmaja zaradi bolezni, nesreče ali smrti v ožji družini boste ob predložitvi ustreznih potrdil vplačan znesek aranžmaja dobili povrnjen.
? Obveščamo vas tudi, da je za vse otroke do 15. leta, ki ne bodo potovali v spremstvu vsaj enega od staršev, potrebno imeti potrdilo, da le-ti dovoljujejo pot. Potrdilo izdajajo za to pristojne ustanove.
Vsi tisti hoteli, ki imajo pokrite bazene, jih v poletni sezoni izključijo iz funkcije, ko se prične zunanja kopalna sezona. Običajno je to od začetka junija do konca septembra. Z obratovanjem pričnejo takoj, ko nekaj dni zapored zaradi vremenskih razmer ni več možno kopanje na prostem.
Tisti hoteli, ki imajo klimatske naprave, le-te v večini primerov prilagajajo trenutnim temperaturam. Na osnovi hotelskih določb lahko pride do izklopa ali do regulacije po urah. V številnih hotelih so v zadnjih letih klimatske naprave posodobili, saj le-te racionalno delujejo le pri zaprtih vratih in oknih in ob uporabi ključa. Pri tem se klimatska naprava ob odhodu iz sobe ali odprtem oknu avtomatsko izklopi.
Plaže pred hotelskimi sklopi so večinoma javna last. Čiščenje le-te je zato v pristojnosti lokalnega okraja. Čeravno hotelska hiša v večini primerov tudi sama poskrbi za urejenost. Dodajmo tudi sami »papirček v koš« k boljšemu počutju.
Opozarjamo, da so vaši osebni podatki varovani in da po zakonu niti vašim sorodnikom ne smemo posredovati informacij o vaši rezervaciji.

KLUBSKE AKTIVNOSTI IN PREDSTAVNIŠTVO
Predvidoma bodo naši predstavniki in animatorji stacionirani v Cavtatu, Dubrovniku, na Elafitih (Šipan), na Korčuli, na Orebiču, Mljetu oz. povsod tam, kjer bo počitnikovalo večje število naših gostov. Tam bo tudi več aktivnosti (šport, zabava, izleti), na katere vas bomo opozorili v biltenu oz. na hotelski oglasni deski. Predstavništvo agencije DOBER DAN v Dubrovniku bo poskrbelo tudi za morebitno svetovanje glede zdravstvenih uslug, koordinacije s poslovnimi partnerji, lokalno agencijo in dobro voljo na izletih in zabavnih srečanjih. Sledite informacijam na oglasnih deskah v posameznem hotelu. Predstavništvo ne pomeni, da bo predstavnik vsak dan z vami v hotelu, ampak da vas bo obiskal in bo sicer telefonsko dosegljiv. Za izvedbo klubskih aktivnosti je v posameznem terminu potrebno najmanj 30 prijavljenih gostov.

MENJAVE V OBJEKTIH
Menjave v Južni Dalmaciji so ob nedeljah, saj smo vezani na prevoznika. Na ostalih destinacijah, kamor potujete z lastnim prevozom, so menjave ob sobotah, razen če ni drugače navedeno.
Načeloma velja, da vam je hotelska soba ob prihodu na voljo od 14. ure dalje, zapustiti pa jo morate do 10. ure.

KRAJŠE BIVANJE OD 7 DNI
Pri nekaterih objektih so krajši termini in prihodi med tednom mogoči le v določenih sezonah. Vsekakor pa bo (v kolikor ni drugače navedeno) v takih primerih potrebno doplačati za krajše termine, kar navadno znaša od 20-50 % vrednosti aranžmaja na dan.

GRADBENA DELA
Gradbena dela, tako javna, kot zasebna, v bližini počitniških objektov, se v največ primerih ne javijo agencijam. Naše predstavništvo in poslovni partnerji se trudijo, da nam posredujejo tovrstne informacije, mi pa jih posredujemo našim strankam. Dovoljenja za opravljanje gradbenih del so v pristojnosti občinskih uradov, zato nanje nimamo vpliva.

REZERVACIJE ZA TISTE Z MANJ ČASA
Vaš čas je dragocen, in tega se zavedamo. Zato smo vam za vprašanja in rezervacije na voljo tudi preko telefona. Vaša rezervacija je tako telefonsko narejena, prijavnico dobite domov po pošti, vaša naloga je le, da nam akontacijo za rezervirani aranžma nakažete na naš transakcijski račun v roku 3 dni, to pa tudi potrdi vašo rezervacijo.