Teambuilding ni zabava, ampak že resna gradnja kolektiva

Če tim slabo deluje, turistični in ponavadi zabavni programi, ki so povezani z organizacijo izletov in potovanja za zaposlene in za podjetja, lahko samo škodujejo, ker bodo še bolj poglabljali slabe odnose med zaposlenimi in povečevali neučinkovitost.

Teambuilding je bil pred desetimi leti v naših krajih popolna neznanka. Točna definicija teambuildinga se nanaša na proces vzpostavljanja in razvoja večjega občutka za sodelovanje med kolegi, pa tudi medsebojnega zaupanja. V današnjih ekonomskih trendih je delovno kolektivna organizacija pogosto bolj pomembna od zasebnega življenja.

team building

Zaupanje v sodelavce

Da bi se posameznik prilagodil novim prednostnim nalogam, pa tudi drugim sodelavcem in predvsem podjetniku, je bil oblikovan enoten model, ki spodbuja kolektiv za večjo medsebojno sodelovanje, ki je prekinjeno z zaupanjem, ki ga občasno ne vzgajajo tudi za najboljše prijatelje.

Ker kako drugčae razložiti motiv, da bi svoje življenje ogrozili z nekim ekstremnim športom ali drugo dejavnostjo, pri čemer se zavedate, da je edina rešitev od zanesljivega uničenja odnosa z zaposlenimi, ki jim je popustila koncentracija s ponovnim spuščanjem vedno istih voditeljskih manter vodij podjetij? Ena team building agencija iz Like ima v svoji ponudbi petnajst izobraževalno-rekreativnih dejavnosti, od prvega gozdnega adrenalinskega parka v Sloveniji, safari po Velebitu do reje ovac.

Goran Šuper, direktor agencije, pravi, da so njegovi naročniki, velika podjetja, ki so v glavnem kot absolutnega zmagovalca med team building programi, v preteklem letu označili gozdni adrenalinski park. Govora je o poligonu, ki je sestavljen iz več elementov, podobnih alpinističnim vadbam. Udeleženci tako prehajajo preko nekakšnih žic, ki se raztezajo med gozdovi v gozdu na višini od šest do deset metrov.

Zavarovani s potrebnimi varnostnimin elementi in zaščito (drog, čelada) in prpeti z dvojno dvojno povezavo za varnostno žico, ki je nad vsemi vajami, prestopajo razdalje med ovirami na eni vrvi.

Cilj vaje je premagati strah, vaditi ravnotežje, motoriko in koncentracijo, povečati samozavedanje in samozavest posameznika, razvijati in povečevati vzdržljivost in fizične sposobnosti, povečati duha skupine in motiviranost ekipe, razviti vodstvene sposobnosti, pa tudi vrhunski adrenalin.

Zaposleni v podjetju se na ta način naučijo tvegati in razširjati svoje meje, reševati strah pred tveganji in sprejeti ter nuditi pomoč kolegom in sodelavcem”, pravi Šuper.

Med najatraktivnejšimi programi je zagotovo druženje v gozdu. Z malo domišljije, narava pomaga ekipi, da lahko svojo dejavnost izkoristijo tudi za svojo promocijo, tako da zraven sadnih rastlin naredijo tudi napis z imenom podjetja.

Če želi podjetje preizkustit svoje zaposlene v nekaj prvotnih in zabavnih izzivih, je ena od možnosti olimpijada.

Metanje kamenja iz rame, tek v vrečah v naravi, vlečenje vrvi so največkrat rezervirane za moške, medtem ko bo ženski del ekipe tekmoval z jajcem v žlici in v podobnih igrah.

Med podjetji je tudi zaznati hit, tako imenovan zip line oz. zip spust, kjer gre za vožno po 150-metrskih kablih, ki se začnejo s klopi in vozijo skozi tropska tla, preko polja, pri tem pa podjetniki in njihovi zaposleni nepozaben naval adrenalina. Če podjetnika skrbi za strah zaposlenih, bo morda najbolje uporabiti kakšno lažjo igro za team building, kot je nprt. uporaba metode prepoznavanja sledi.

Pri tej team building igri se iščejo sledi v gozdu, zato je, po besedah ​​organizatorja, adrenalin zajamčen. Zanimiv je tudi izziv iskanje zakladov v katerem morajo ekipe izdelati strategijo za reševanje različnih nalog nalog, ki jih sami izberejo in kjer zaklade najdete s pomočjo kompasa, zemljevida in pisnih navodil.

Naloge so razdeljene v različne oblike, ki se tičejo inteligence, znanja, spomina, zabave, kreativnih in umetniških rešitev do tistih fizičnih, v katerih so različne naravne ovire z uporabo kajaka, raftov, koles, alpinistične ročne roke ali običajne steze.

V nasprotju tej disciplini obstaja še iskanje zakladov po mestih, ki skozi različne discipline, kot je vožnja po ulicah, uporablja mestne vire, od javnega prevoza prek zgodovinsko-kulturnih destinacij do športno-rekreacijskih in trgovskih centrov ter najbolj priljubljenih destinacij zabave in nočnega življenja.

Ob vseh navedenih disciplinah, ekipe premagujejo različne naloge in presenečenja. Sam iiziv ostaja skrivnosten vse do začetka programa, tako da se morajo ekipe prilagoditi vsem inštrumentom na samem začetku dogajanja