Upravljanje socialnih omrežij – koraki za učinkovito vodenje računov

Upravljanje socialnih omrežij je sestavni del sodelovanja s ciljno publiko vaše blagovne znamke. Spoznavanje najboljših praks za upravljanje računov družbenih medijev podjetja lahko pomaga pridobiti stranke in vzpostaviti priljubljeno blagovno znamko. Upravljanje socialnih omrežij zahteva strategijo, poglobljeno razumevanje podjetja in njihove ciljne publike ter dosledno razvijanje privlačne vsebine.

Upravljanje socialnim mrežij

Predstavljamo vam pet korakov za upravljanje socialnih omrežij

  1.     Razumeti svojo blagovno znamko

Blagovna znamka je identiteta vašega podjetja, vključno z vašim poslanstvom, temeljnimi vrednotami, logotipom, imenom ter uporabniško izkušnjo. Razumevanje, za kaj se vaše podjetje zavzema in kako javnost dojema vaše podjetje, je ključnega pomena za uspešno upravljanje socialnih omrežjih.

  1.     Spoznajte svojo ciljno publiko

Poznavanje vaše ciljne publike pomeni, da razumete, koga podjetje poskuša doseči s svojo storitvijo. Pri upravljanju vsebin na socialnih omrežjih, ciljna publika ne more biti le skupina ljudi, za katere bo vaše podjetje oblikovalo storitve. Vaši profili na socialnih omrežij lahko vključujejo uporabnike, ki bi jih vaše vsebine morda zanimale.

Upravljanje socialnih omrežij

  1.     Postavite si cilje

Nastavitev ciljev vam pomaga voditi, kako upravljate svoje račune v družbenih medijih, in zagotavlja meritev uspeha. Cilji lahko pomagajo vzdrževati proračun in vas obvestijo k odgovornosti. Uporabite metodo SMART za postavljanje boljših ciljev

  •       SPECIFIČNO (Specific) : Določite svoj cilj
  •       MERLJIVO (Measurable): Uporabite meritve za sledenje svojemu cilju
  •       DOSEGLJIVO (Achievable): Prepričajte se da imate sredstva za doseganje svojih ciljev
  •       REALISTIČNO (Realistic): Postavite si cilj, ki je možen za vas in podjetje.
  •       ČASOVNO OBČUTLJIVO (Time-sensitive): dajte cilju časovni okvir, v katerem ga boste dosegli. 
  1.     Ustvarite račune na več platformah

Če imate račune na več platformah, razširite vaš doseg. Instagram, Facebook, Pinterest, LinkedIn in YouTube so med najbolj priljubljenimi za podjetja. Objavljanje vsebine na teh platformah lahko popestri vrsto vsebine, ki jo delite, ter se povežete z obstoječimi in potencialnimi strankami.

  1.     Ustvarite kakovostno vsebino in sodelujete s svojo publiko

Sodelovanje s svojim občinstvom na družbenih medijih je pomembno za izgradnjo odnosov s strankami. Odgovarjanje na njihova vprašanja, ustvarjanje iger, tekmovanj, ponujanje ekskluzivnih popustov in promocij, vprašanja za njihovo mnenje so le nekateri od načinov, kako lahko sodelujete s svojim občinstvom.

Vaša ciljna publika bo bolj verjetno sodelovala s povezljivo, ustvarjalno vsebino, ki informira in zabava. Razmislite tudi o ustvarjanju vsebine, zasnovane posebej za vsako platformo, na primer: videoposnetek je lahko najboljši na YouTubu in Facebooku, medtem ko so fotografije najbolj primerne za Instagram.

Ali se vam zdi, da trenutno nimate časa za upravljanje socialnih omrežij ? Ekipa Pro Marketinga se lahko pridno loti upravljanjem vaših socialnih omrežij.