POT DO USPEHA: IZDELKI IN STORITVE, KI SMO JIH ODKRILI V LETU 2021

Brskanje po spletu kdaj zavije v popolnoma slepo ulico, kdaj pa vodi v nova, nepričakovana odkritja. Se je tudi vam zgodilo, da ste odkrili nov kotiček za kavo, spletno trgovino, ki izdeluje noro lepe torbice ali nakit, prelep kotiček za vikend oddih ali morda  nekaj povsem unikatnega?

Takšni na novo odkriti kotički, storitve ali izdelki pridejo prav ne le zato, da popestrijo vaša doživetja, omare ali polepšajo dan vsem tistim, ki jim podarite unikatno darilo – če se ukvarjate z marketingom, je koristno tudi spremljati njihovo pot in korake, ki jih ubirajo na svoji poti do uspeha.

Zavedati se je treba, da za vsakim uspehom stoji posameznik ali ekipa, ki sprejema odločitve in sestavlja strategijo. Zaradi pomanjkanja časa se vse več podjetij in tudi posameznikov odloča za najem marketinških agencij. Ste že kdaj opazovali, kako določena spletna stran skrbi, da ne pozabite nanje?

Bodite pozorni na to, kje odkrijete vašo novo najljubšo storitev ali izdelek. V največ primerih zadnjih let sta to platformi Facebook in Instagram, tudi TikTok, ki niso namenjene le zabavi, kot mogoče pred leti, vendar postajajo tudi vse močnejše prodajne platforme.

Skozi leto 2021 smo na spletu naleteli na naslednja tri odkritja, ki so se skozi določeno časovno obdobje razvila svojo pot do uspeha.

 

BAUTA: gradnja noro lepih lesenih hiš

Bauta je svojo zgodbo nadgradila z novo spletno stranjo. Stopili so v korak s časom in najeli marketinško agencijo, kar jasno kaže na dejstvo, da se zavedajo moči marketinga. Čeprav ne nudijo produktov, ki bi se lahko hitro prodajali, ampak storitev gradnje skeletnih hiš, je prisotnost na družbenih kanalih vseeno ključnega pomena. Estetskost spletne strani oz. njen sodoben izgled je še posebno pomemben, če podjetje nudi gradnjo, prav tako pa mora biti sodoben tudi profil na družbenih kanalih, predvsem na Instagramu, ki velja za močno vizualno podporo.

K uspehu prav zagotovo pripomorejo tudi blogi, v katerih delijo nasvete, mnenja glede aktualne situacije, povezane z njihovo panogo in predstavitev njihovega dela.

TEKSTIL: več kot 70-letno podjetje, ki stavi na skrb za stranke

Tekstil, podjetje s tradicijo, skrbi za sodobnost in ohranja oseben stik s strankami. Neprestana skrb ne le za nove, predvsem tudi za redne stranke, je njihova prednost, ki se obrestuje, saj se tako na dolgi rok splete močna vez s posamezniki. Kako?

Ena izmed potez je zagotovo dobro urejen kanal e-mail marketinga. Doslednost, dobra grafična podoba in vsebina z dodano vrednostjo: nasveti, daljši zapisi, mogoče celo v obliki e-priročnika. Naslednja stvar, ki se jo pri Tekstilu držijo, je ekskluzivnost: svoje stranke, ki so naročene na e-novičke, prve obveščajo o prihajajočih popustih ali novostih in jim večkrat podarijo popust s kodo, namenjen samo njim. Nedavno so tudi odkrili, da svoje stranke enkrat letno kar pokličejo in povprašajo, kako jim kupljeni izdelki služijo.

Tekstil

Tekstilove novičke


Torej: ne pozabite na svoje redne stranke!

 

PJ COFFEE: kava, ki ve, kako izstopati

Na trgu s hudo konkurenco, kot je npr. ponudba kave, je treba biti drugačen, da uspeš. PJ Coffee ni ena tistih kav, ki želi na vso moč priti do vaših vrat. Čaka, da vi izberete njo.

PJ Coffee

PJ Coffee

Vsaj tak vtis dobi obiskovalec spletne strani, ki se prvič seznani s pravim kolumbijskim, povsem samosvojim banditom: PJ Coffee kavo. 

Na svoji spletni strani nas torej osvojijo enostavno: z zgodbo, ki je čustvena, močna in nam priraste k srcu. Seveda pazljivo oko opazi tudi, da je na delu kvalitetna optimizacija spletne strani, ki ne obstaja brez dobro pripravljenih vsebin. Dosledno objavljanje na Facebooku i n Instagramu je nujna, prav tako ličen izgled obeh profilov in simptični opisi pod prav vsako objavo.