Facebook-ov Watch bo na voljo tudi na IPTV set top box napravah
Facebook predstavlja novo platformo, tako imenovani Watch bo na voljo tudi na IPTV set top box napravah

Facebook napoveduje novo platformo za predvajanje video vsebin. Watch Watch bo na voljo tudi na IPTV set top box napravah. Na začetku bo Watch na voljo omejeni skupini v Združenih državah Amerike. Facebook predvideva potencialno bazo uporabnikov v višini 2 milijardi ljudi.

“Upamo, da bo Watch doma uporabljalo veliko številnih uporabnikov, tako za ogled filmov, komedij in številnih športnih dogodkov.” je zapisal Mark Zuckerberg. “Nekatere od teh bodo izdelali naši strokovni ustvarjalci.”

Watch bo na voljo tudi na IPTV set top box napravah

Facebook-ov Watch bo na voljo tudi na IPTV set top box napravah

Facebook Watch na telefonu in drugih mobilnih napravah

Watch bo na voljo za mobilne naprave, računalnike pa tudi kot aplikacija za televizorje. Uporabnikom bodo na voljo podatki, ki temeljijo na tem, kar gledajo njihovi prijatelji. Dodajati bo možno priljubljene oddaje na seznam za kasnejše spremljanje. Ko bo na voljo nova epizoda priljubljene vsebine, se bo samodejno prikazala v seznamu za spremljanje.

Facebook-ov Watch bo na voljo tudi na IPTV set top box napravah in pametnih televizorjih

“Gledanje videa na Facebooku ima neverjetno moč povezovanja ljudi, iskrenega pogovora in povezovanja skupnosti,” je zapisal direktor razvoja produkta. “Pri Facebook-u smo se naučili, da imajo komentarji in odzivi na videoposnetke ljudi, pogosto večji vpliv, kot sam videoposnetek.” je nadaljeval. “Torej, ko gledate vsebine, si lahko med gledanjem ogledate tudi komentarje, se povežete s prijatelji in drugimi gledalci ali pa sodelujete v posebni skupini.”

Facebook napoveduje, da bo Watch pokrival široko vrsto vsebin. Zaenkrat predstavljeni primeri so precej banalni, glede na proračun, ki ga ima Facebook na voljo.

Zdi se, da Facebook, vsaj na začetku, ne poskuša neposredno tekmovati s tradicionalno televizijo. Zdi se, da podaja bolj v konkurenco z YouTube-u in Netflix-u.

Facebook (1) ima prednost širše uporabniške baze ljudi, ki niso nujno registrirani uporabniki YouTube-a (2) ali naročniki na Netflix (3).

Facebook razpolaga s praktično neomejenimi sredstvi, dosegom občinstva in tehničnimi zmožnostmi. Toda Facebook kljub temu raje zanika kakršno koli uredniško odgovornost za vsebine, ki se bo pojavljala na platformi.

“Naš cilj je, da Watch postane platforma za ustvarjalce in založnike, da le ti najdejo občinstvo, zgradijo skupnost oboževalcev in dobijo plačilo za svoje delo,” je zapisal Facebook-ov odgovorni za medijska partnerstva.

Nobenega dvoma ni, da z dvema milijardama ljudi, ki vsak mesec uporabljajo Facebook, Watch predstavlja izjemno priložnost za redno obiskovanje uporabnikov. V povprečju Facebook na dan uporablja več kot 1,3 milijarde ljudi in več kot 800 milijonom ljudi je “všeč” nekaj na Facebooku.

Facebook je v drugem četrtletju 2017 z oglaševanjem ustvaril več kot 9 milijard dolarjev prihodkov. Kar je za 47% več, kot v istem četrtletju preteklega leta.