Ali se ukvarjate v vaši firmi s vsebinskim marketingom? Objavljate blog poste, sledite trendom na socialnih medijih in ste prisotni tam, kje so tudi vaše potencialne stranke? Ali pa imate strategijo za vsebinski marketing?
strategija za vsebinsli marketing
Mogoče ste vedeli, da se vsak dan na internetu pojavi 2 milijona novih blog člankov? Količina vsebine na internetu vsako minuto raste in vesolje Interneta se povečuje hitreje in hitreje. Manjka pa eno – kvalitetne vsebine!

Ampak kako bi morala kvalitetna vsebina zgledat – kako se dela kvaliteten vsebinski marketing? S optimizirano vsebino narejeno po načrtu – ali veste, kaj je strategija za vsebinski marketing? In kakšna bi morala bit?  

Optimizirana, konzistentna in aktualna vsebina.

Ne pozabite na to, da bo vaša vsebina vedno v skladu s ostalo vsebino in bo vedno peljala potencialne stranke do drugih zanimivih objav.

Strategija za vsebinski marketing mora imeti akcijski načrt, ki bo pripeljal do trženja. Logično – vsi si želimo na koncu prodat, in kdo govori, da ne, laže sam sebi. Brez načrta “kako”, se pa to izvaja precej težko!

Kako se pripravi strategija za vsebinski marketing, ki bo pripeljala nove stranke?

1. Kakšna je zgodba vaše blagovne znamke?

Ali poznate vaš “zakaj”? Zakaj prav vašo firmo izberajo stranke? V čem ste edinstveni?
Definirajte podobo in zgodbo vašega podjetja, tako da ne bo komplicirana za vaše stranke – želimo si bit berlivi, zanimivi in privlačni. S tem se povežemo s našimi strankami – poiščejo skupne točke in se identificirajo s tem, kaj jim ponujamo – to je jasna pot do uspeha.

2. Kakovostna vsebina – vaše “must have”

Ljudje rabimo zaupat in lažje zaupamo strokovnjakom – nekomu, komu verjamemo, da je sposoben rešiti naš problem. Kakovostna vsebina naj navduši vaše stranke, jim pomaga in jih naslednjič pripelje nazaj.

3. Približajte ljudje vašemu poslu

Bodite strokovnjaki v tem, kaj delate in pokažite vaše znanje potencialnim strankam. Delite z njimi nasvete v različnih podobah – blogzapise, e-booke, priročnike, cheat – sheete itd. Možnosti je ogromno, bodite kreativni!