Kako do svoje spletne trgovine?
Kako do svoje spletne trgovine po hitri in učinkoviti poti in takoj začeti s prodajo? Spletno trgovino lahko izdelamo v nekaj korakih, vendar moramo prej nekoliko raziskati trg in konkurenco.
Poučiti se moramo kako deluje spletna trgovina, kaj se najbolj prodaja na spletu in mogoče je dobro vedeti tudi to, kateri je najbolj prodajan artikel v Sloveniji.
3 najpomembnejši elementi uspeha svoje spletne trgovine
Pristnost in naravnost sporočanja
V svoji spletni trgovini morate sporočati obiskovalcem na naraven, sproščen in pristen način, saj se morate truditi, da obiskovalci vaše trgovine, zaupajo vaši ponudbi in vam.
Elementi zaupanja, ki pomagajo dvigovati zaupanje obiskovalcev trgovine, so slike lastnikov, direktorjev in drugih, ki sodelujejo pri trgovini, transparentni kontaktni podatki, informacija o lokaciji trgovine, pristne (iskrene) izjave strank, aktivnost in ažurna komunikacija, v kolikor spletna trgovina deluje tudi na družabnih omrežjih, certifikati kakovosti v kolikor obstajajo, ipd…
SEO optimizacija vsebin spletne trgovine na ključne besede
Četudi svojo spletno trgovino v celoti zapolnimo s produkti, le ti pa niso opisani tako, kot narekujejo SEO pravila pajkov spletnih iskalnikov, nam še tako naložena trgovina ne pomaga nič, če spletni pajki vsebine v naši trgovini, ne razumejo.
Zato obstajajo določena SEO pravila, ki jih je treba upoštevati, da Google in drugi iskalniki, razumejo vsebino v naših trgovinah. Bolje kot razumejo vsebino trgovine, posledično boljše (višje) uvrstijo našo spletno trgovino v iskalniku. Višje kot pa je trgovina uvrščena v iskalniku, več obiskovalcev pritegne, posledično pa si iz nje lahko obetamo več prodaj.
Postopek aktivnosti, ki jih moramo redno izvajati, da bi naša spletna trgovina, s časom dosegala vedno boljše pozicije, se imenuje optimizacija spletnih strani.
V Sloveniji je ponudnikov SEO optimizacije res ogromno, za tiste, ki pa vam je pojem “spletna optimizacija” že poznan, in veste, da vaša spletna trgovina potrebuje SEO optimizacijo, pa priporočamo, da kar skočite na trg primerjave cen med ponudniki optimizacije.
Cena SEO optimizacije
Cene spletne optimizacije se namreč med ponudniki zelo razlikujejo, saj so odvisne od zahtevnosti trga na katerem nastopa vaša trgovina, pa tudi od tega kateri del spletne optimizacije potrebuje vaša trgovina (onsite SEO, offsite SEO, samo vodenje SEO,…).
Informativna cena SEO optimizacije, se nahaja na povezavi oz. si poglejte kar cenik spletne optimizacije, spodaj:
Primer optimizacije spletne trgovine s prodajo dekorja za poroke (vaze, nakit, šopki, darila)
Da si boste lažje predstavljali kako naj bo vaša spletna trgovina optimizirana, da se bo uvrščala na prvi strani Googla, si poglejte na primeru, slovenske, verjetno ene od najbolj poznanih poročnih spletnih strani, ki se prvenstveno ukvarja z organizacijo porok ter cvetlično dekoracijo porok. Hkrati pa ima v svoji spletni trgovini tudi dekor za poroke (vaze, poročne šopke, nakit, darila, ….)
Sanjski Šopek je spletna trgovina, ki se nahaja na prvi strani Googla. To pomeni, da ji Google zaupa, razlog za visoko stopnjo zaupanja pa se skriva v tem, da je Sanjski Šopek spletna trgovina, prisotna na Google že dlje časa (daljši čas je zaveznik dobrega uvrščanja spletne trgovine v iskalniku), hkrati pa svojo stopnjo zaupanja Sanjski Šopek dviguje tudi tako, da imajo na svoji spletni strani, objavljen tudi blog, v katerem, z rednimi objavami, dokazujejo svojo dejavnost, kredibilnost in strokovnost.
Hkrati je spletna stran Sanjski Šopek prisotna tudi na družabnih omrežjih, kar daje dodaten signal zaupanja iskalniku, da spletno stran, uvršča na prvo stran Googla.
Spletna prodaja je v veliki porasti, saj smo potrošniki in prodajalci ugotovili, da je to učinkovit in tudi varen način prodaje. V spletni trgovini lahko ponudimo nizke cene naših izdelkov, predvsem zaradi nizkih stroškov obratovanja.