Spodnjemu zapisu sem dal naslov Vsi bi SEO, a nihče nima časa . Vsake toliko, da ne pišem na mojem blogu, samo resnih zadev in nasvetov, si dam duška in napišem moje razmišljanje, ki izhaja iz mojega vsakodnevnega dela.

Med tem verjetno najbolj izstopajo moje debate s potencialnimi strankami in za tokratni prispevek se mi je zdelo koristno, če morebitnim tistim freelancerjem, ki tudi razmišljajo, da bi imeli svojo spletno agencijo (teh je v tujini na milijone) pomagam tako, da jim iz izkušenj, napišem, s kakšnimi vprašanji se bodo po vsej verjetnosti srečali.

Kdor se bo začel resno ukvarjati s spletno optimizacijo (z namenom, da to storitev v neki obliki ponuja drugim), se bo sigurno najpogosteje srečal z ljudmi, ki bi radi rezultate imeli jutri.

Vsi bi SEO, a nihče nima časa

Vsi bi SEO, a nihče nima časaPri meni praktično ne mine teden, v katerem ne bi dobil najmanj 3 do 5 pobud za sodelovanje (s katerimi pa ne pridemo skupaj preprosto zato, ker ugotovim, da se jim mudi).

Saj ne, da sam ne bi imel želje čimprej vzpostaviti prodaje za kogarkoli (navsezadnje si vsi želimo dobrih in zadovoljnih strank), ampak, če ugotovim, da ima stranka, kar se tiče SEO-ta, nerealna pričakovanja, raje stranke ne vzamem.

In freelancerjem, ki so podajate na to isto pot, priporočam enako.

Spodaj vam razložim zakaj SEO ni dirka iz danes na jutri.

Kdor potrebuje nakupe in prodajo jutri, naj preprosto ubere drugo pot. SEO je stari in počasen polž, Facebook je hiter, Instagram je hiter, PPC čez Google pa tudi.

Nima nobenega smisla, da vaša stranka plačuje vam za SEO, hkrati pa, če ste že vsaj nekaj časa v tem poslu, zelo dobro veste, da novega kupca, čez SEO, stranki ne morete pripeljati.

Vem, da si freelancerji na začetku želimo čim več strank (in tudi, da si želimo z res dobrimi nameni, da bi te bile vse zadovoljne), ampak, če razmišljate vsaj malo naprej, potem veste, da s SEO-m jutri novih kupcev, vašim strankam ne boste pripeljali.

SEO deluje, sploh ne pravim, da ne…(od česa bi pa potem živel jaz, ki drugih oblik spletnega nastopa niti ne uporabljam). Samo, da sem sam prišel do kroga rednih (in zadovoljnih strank) in predvsem, da sem prišel do produkta, ki zagotavlja zadovoljstvo mojim strankam, je preteklo debeli dve leti (in svojo storitev “pilim” še danes).

To, da bi vsi podjetniki radi bili na prvi strani Googla, verjetno ne rabim razlagati. To pove že številka iskanj v Google, na slovenskem trgu, na mesečni ravni. Izraze SEO, spletna optimizacija, optimizacija internetnih strani, itd…. vtipka v Google, na slo trgu, na mesečni ravni, čez 2000 ljudi.

Interes torej je.

Po lastni izkušnji, pa vam povem, da precej podjetnikov (tudi, ko pokažeš in razložiš vse; na predavanjih, mentoriranju in v praksi) SEO delo pri marsikom ne steče. Kljub temu, da točno ve, kaj je treba delati in zakaj.

Vam povem zakaj?

Eni preprosto nimajo discipline. Druge “tepe” time management (ne najdejo tistega potrebnega časa, pa četudi je dnevno vsega skupaj potrebno recimo 20 minut dela).

Svoje mentorstvo za SEO sem do danes “popilil” tako, da se z mentoriranci dobim najmanj enkrat na teden. In za vsako naslednje srečanje jim dam domačo nalogo (ki je pogoj in podlaga, da sploh lahko mentoriram naprej). Da se znanje nadgradi.

Pa vam odkrito povem, da nimam niti malo primerov, ko domača naloga, v enem tednu, ni narejena.

In ob tem sploh ne mislim, da je kdo len.

Nasprotno – moji mentoriranci so vsi po vrsti podjetniki. Dela čez glavo. Še med mentoriranjem marsikomu zvoni telefon. Tako da delo je. Samo časa ni (oz. organizacija časa šepa).

Drugi problem so tisti, kjer jih “tepe” disciplina.

Čeprav SEO delo ni težko, vam odkrito zapišem, da sem imel tudi primere, ko so me med mentoriranjem vprašali, če bodo pa zdaj morali delati bolj.

Ne vem točno, čemu znanja – če se jih ne misli vnovčiti.

Priporočljiv video: Spletna optimizacija crash course

Oznake besed: Vsi bi SEO, a nihče nima časa