Spodaj sta prikazana 2 različna primera SEO člankov. Prvi primer SEO članka je t.i. primer onsite SEO članka. Drugi primer je primer t.i. offsite SEO članka.

Pod obema prikazanima primeroma so podorbno razložene koristi in prednosti, ki jih tako zasnovana primera SEO člankov, prinašata spletnim stranem.

Primer onsite SEO članka

Na spodnji sliki je prikazan uvod v primer onsite SEO članka na spletni domeni matijazajšek.com, ki govori o tem kako optimizirati spletno stran. V tem primeru gre za SEO članek, ki je zasnovan kot t.i. evergreen SEO članek. Glavni namen onsite SEO, evergreen člankov je, da želite z njimi dosegati vrhnje pozicije na Googlu, za dlje časa (tudi več let), to pa pomeni, da je tak SEO članek zasnovan s poglavji tako, da ga je mogoče v prihodnosti (npr. na vsake pol leta) enostavno in hitro ažurirati, dopolniti oz. spremeniti z aktualnimi podatki in informacijami.

Na ta način vaš onsite SEO članek skozi čas pridobiva na kakovosti, kar pa prispevak njegovi dobri uvrstitvi na Googlu. Najmanj toliko časa dokler konkurenca ne objavi bolj kakovosten SEO članek za isto targetirano ključno besedo.

onsite seo članek primer

Če boste kliknili na povezavo na kateri je objavljen primer tega onsite SEO članka, boste opazili, da je trenutno besedilo na tem članku dolgo cca. 6000 besed, razdeljeno je na različna poglavja, na zadnje pa je bilo ažurirano pred manj kot pol leta. Ta SEO članek je na Googlu uvrščen med top 3 članke za tagerirano ključno besedno zvezo “optimizacija spletnih strani”.

Kaj upošteva zgornji primer onsite SEO članka

Zgornji primer onsite SEO članka upošteva:

  • ustrezno spisan in optimiziran SEO naslov članka (Kaj je optimizacija spletnih strani in čemu služi – Vodnik)
  • ustrezno spisan in optimiziran meta opis članka (Kaj je optimizacija spletnih strani, čemu služi, kako se izvaja, kdaj in zakaj se odločiti za SEO ➕ BONUS: Vodnik kako optimizirati spletno stran)
  • ustrezno spisan uvod v SEO članek po modelu AIDA (podrobnosti: Kako napisati uvod v blog zapise in članke)
  • ustrezno označevanje H oznak
  • optimizacijo notranjih in zunanjih povezav v članku
  • optimizacijo slik
  • vključenost relevantnega videa v vsebino (iz youtube)

Da ta primer SEO članka upošteva vse aktualne onsite SEO smernice za pisanje SEO optimiziranih vsebin, dokazuje spodnja slika:

upostevanje SEO smernic v SEO članku

Zakaj se uporabljajo in k čemu prispevajo onsite SEO članki

Ustrezno spisani in optimizirani SEO članki prispevajo k povečanju obiska spletnih strani. Več kot imate ustrezno spisanih in ustrezno SEO optimiziranih SEO člankov, za več targetiranih ključnih besed, večji bo obisk na vaši spletni strani.

Na spodnji sliki lahko vidite rezultat rednega, enoletnega pisanja in optimiziranja SEO člankov. To je konstantna rast t.i. organskega, t.j. neplačljivega prometa obiskovalcev spletne strani iz iskalnika Google (kot posledica dobro pripravljenih SEO člankov, ki ste jih uspeli spisati in optimizirati tako, da se uvrstijo na prvo stran Googla):

 

rast obiska spletne strani

 

Glavne SEO smernice, ki jih upoštevajte pri pripravi onsite SEO člankov

Če želite, da bodo vaši SEO članki dosegali najvišje uvrstitve na Googlu, potem upoštevajte naslednje SEO smernice:

  • SEO naslov naj vključuje targetirano ključno besedo
  • meta opis naj izrača unikaten argument zakaj klikniti na vašo spletno stran in naj vključuje ključno besedo
  • H oznake naj vključujejo vašo primarno in sekundarne ključne besede
  • uvod v SEO članek napišite po modelu AIDA
  • SEO optimizirajte slike ter notranje in zunanje povezave v članku
  • pred pisanjem SEO članka identificirajte search intent in ustrezen content format za vaš članek (da boste pripravljali spletno vsebino, ki ima sploh možnosti, da se uvrsti na prvo stran Googla)
  • v SEO članek vključite najmanj 1 video iz YouTube-a, ki je tematsko soroden z vsebino, ki jo pišete
  • za izbrano, targetirano ključno besedo, napišite SEO članek iz drugega zornega kota, kot so trenutno uvrščene vsebine na prvi strani Googla

NAMIG: Vse zgoraj navedene točke plus dodatne smernice, ki jih je priporočljivo upoštevati pri pripravi onsite SEO člankov so obrazložene in PRIKAZANE s praktičnimi primeri optimizacije spletnih strani, na spletni strani Optimizacija spletne strani Seo-Praktik.si.

Primer offsite SEO članka

Spodaj je prikazan uvod v primer kakovostnega offsite SEO članka. Uvod je prikazan zato, ker bi slika celotnega članka zavzela preveč prostora, sicer pa si lahko celoten primer tega članka ogledate na povezavi Kaj so terjatve do kupcev:

primer offsite seo članka o terjatvah do kupcev

Če boste pozorno pogledali povezavo nad sliko, boste opazili, da prikazan primer offsite SEO članka vsebuje VSE kar je treba upoštevati pri pisanju offsite SEO člankov:

  • naslov članka je oblikovan v obliki vprašanja
  • že v zgornjem delu članka se nahaja povratna povezava (t.j. backlink) na ciljano spletno stran Upravljanje terjatev in likvidnost podjetja
  • članek je ustrezno zasnovan na poglavja (kaj so terjatve do kupcev, kako upravljati s terjatvami,…)
  • članek upošteva uvod po modelu AIDA
  • na dnu članka so objavljene dodatne informacije in povezave (t.i. tier 2 backlinki)
  • prikazan primer offsite SEO članka vsebuje tudi interni link na drugo vsebino na isti spletni strani (kolektim.si), kar je med offsite SEO članki ponavadi prej redkost kot praksa!!!

NAMIG: po svoji kakovosti bi se naj offsite in onsite SEO članki. med seboj, ne razlikovali. Google ne zanima ali je nek SEO članek onsite ali offsite, ampak ali je vsebina v njem uporabna in koristna. To pomeni, da se tudi pri pisanju offsite SEO člankov splača biti maksimalno kakovosten. V “teoriji” to pomeni, da bi najmanj toliko časa kot ga namenjate za pisanje onsite SEO člankov, morali namenjati pisanju offsite SEO člankov. Kar v največ primerih ni tako.

Zakaj se uporabljajo in k čemu prispevajo offsite SEO članki

Pisanje offsite SEO člankov je prvenstveno, med SEO stroko, razumljena kot taktika za uvrščanje spletnih strani, na prva mesta na Googlu, za najtežje in najbolj konkurenčne ključne besede. Čeprav ta taktika na SEO področju še vedno zelo dobro deluje, jo žal, večina SEO srenje, ne razume v celoti in jo izvaja površno ali celo napačno.

Če želite maksimalen izplen iz svojih offsite SEO člankov, je pomembno, da:

  • upoštevate SEO ustrezen anchor tekst na povezavah v člankih
  • vodite evidenco zgrajenih backlinkov v člankih (zaradi ustrezne hitrosti gradnej backlinkov (v primerjavi s konkurenco), t.j. link velocity in ustrezne razprešnosti gradnje backlinkov (t.j. link diversity)
  • imate izdelano platformo za gradnjo backlinkov, ki vam pomaga povezovati spletne vsebine, ki si logično sledijo ob potovanju obiskovalcev iz informativnih vsebin proti ponudbenim vsebinam (t.j. info intent vsebine in buy intent vsebine)

Primer doslednega izvajanja offsite SEO s pomočjo offsite SEO članov, prikazuje spodnja slika na kateri je evidentirana gradnja backlinkov s pomočjo SEO člankov za spletno stran paintball-ljubljana.si, ki se prvenstveno ukvarja s ponujanjem pantball storitev ter organizacijo team buildingov za podjetja in različne skupine:

team building paintball ljubljana

V čem se razlikujejo offsite in onsite SEO članki

Razlika med onsite in offsite SEO članki je v namenu posameznih člankov.

Onsite SEO članki so namenjeni targetiranju dolgorepih besed in pripravi vsebine, ki bo objavljena na vaši glavni speltni strani. Posledično preko onsite SEO člankov vaša internetna stran pridobiva vedno več obiskovalcev.

Offsite SEO članki so namenjeni prvenstveno temu, da so v njih zgrajene povratne povezave (t.j. backlinks) do vaših glavnih spletnih strani in so objavljeni na spletnih domenah, ki niso v vaši lasti. Npr. PR članki v spletnih medijih (siol, rtv, itd….). Glavna SEO dodana vrednost offsite SEO člankov je, da prispevajo k višji uvrstitvi spletne strani za najtežje in najbolj konkurenčne ključne besede (t.i. generične ključne besede).

Bolj kot vaši članki, objavljeni na vaših internetnih straneh, upoštevajo aktualne SEO smernice in več kot se za njih gradi kakovostnih povratnih povezav (iz offsite SEO člankov), višje uvrstitive na Googlu si lahko vaša spletna stran obeta.

Na spodnji sliki je rezultat SEO optimizacije spletne strani e bonitete.si, na kateri se redno izvaja onsite SEO in offsite SEO optimizacija :

dosežene uvrstitve na googlu

 

Dodatne informacije: