V tem prispevku opisujemo hotelske ugodnosti, ki pomagajo lastnikom hotelov in hotelskim managerjem, da se več njihovih gostov iz leta v leto, vrača v njihov hotel.

To so majhne stvari, ki so pomembne – zlasti za hotelske goste, načrtovalce srečanj in udeležence dogodkov, ki prihajajo od blizu in daleč, da ostanejo s hotelom in doživijo celotno ponudbo hotela, tekom večkratnega bivanja v istem hotelu.

Ne glede na to, ali so intuitivne ali ustvarjalne, obstajajo v svetu hotelskega turizma, nekatere ugodnosti, ki jih je mogoče enostavno in poceni uvesti, hkrati pa ohraniti vaše goste zadovoljne od prihoda do odhoda. Prav tako te ugodnosti omogočajo, da nekatere poslovne odločitve o hotelu, sprejmete ali ovržete na podlagi podatkov.

Ne pozabite, da, ko poskušate povečati skupinske rezervacije v hotelih, morate upoštevati udobja, ki lahko najbolj vplivajo na izkušnje vaših gostov. Ta udobja je potrebno zgraditi v svoje izkušnje, nato pa jih postavite v središče vaših hotelskih marketinških strategij.

Brezplačen brezžični internet

Noben gost ni z veseljem plačal provizije za brezžični internet. Ne glede na to, ali gre za 5 USD ali 12 USD, je zaračunavanje za Wi-Fi enako odvratno za gosta kot zaračunavanje porabe vode.

Obstaja drugi način je, da gostje razmišljajo o Wi-Fi kot osnovnem pripomočku. Wi-Fi pristojbine so najpogostejša pritožba med poslovnimi skupinami in udeleženci dogodkov ter vas lahko dolgoročno stanejo na prihodnja srečanja ali dogodke. Namesto tega v ceno sobe vključite stroške brezžičnega interneta ali pa wifi ponudite brezplačno.

Dolg seznam televizijskih kanalov

Prepričajte se, da bodo vaši gostje večino časa preživeli zunaj, ko pa se spet sprostijo v svoji sobi, potrebujejo različne zabavne možnosti. Pomislite, kako bodo vaši gostje pretihotapili vaše kanale – vseh 10, saj brezplacno poskušajo najti nekaj za gledanje. Če boste vlagali v televizorje z ravnim zaslonom visoke ločljivosti, poskrbite, da boste imeli na voljo veliko kanalov. Zelo, tudi iz profitabilnega vidika, vam lahko pri tem koristi IPTV televizija v hotelih, saj vam omogoča, ne samo, da svojim gostom prikazujete večje število televizijskih programov, temveč tudi, da mu preko televizije v hotelski sobi, prikažete dodatne storitve (savne, fitness, masaže, itd…)

Potrebščine in zabava ter dodatki za otroke

Starši, ki potujejo z otroki, vedno pridejo z obremenitvijo otrok s potrebami. Od avtomobilskih sedežev, do sprehajalcev, do otroških postelj, do visokih stolov, do igrač, ni čudno, da družine pridejo videti razočarane, poudarjene in v obupni potrebi potrebujejo pobeg iz hotela, ki tega ne nudi.

Bodite junak za svoje družinske goste, tako da ponudite udobja dojenčkov in otrok, da olajšajo starševske obremenitve. Te lahko vključujejo predmete, kot so grelniki za steklenice, jaslice ali celo kul dodatki, ki bodo otroke pustili govoriti mesece.

V Ritz Carlton Chicago, sootroci, ko vidijo The Candy Man, ki dostavlja gumijaste medvede, čokoladne ploščice in še več, preko potovalnega vozička sladkarij, popolnoma navdušeni.

Vnaprejšnje določanje cen

Z drugimi besedami, nikoli ne zavarujte svojih gostov. Turistična taksa se pravzaprav zaračuna, in sicer včasih do $ 50 na noč za “udobje”, ki ga morda nikoli niso uporabljali. Poleg zaračunavanja za Wi-Fi, so nekateri hoteli krivi za polnjenje predmetov, kot so kave (vsekakor NE zaračunavajo), losjon in celo zobno pasto. Ne glede na to, ali je bilo vaše bivanje čudovito, boste imeli škarje in platno odločitve o ponovnem obisku hotela v svojih rokah, v trenutku, ko bodo gostje videli podroben račun.

Če želite, da gostje odidejo z nasmehom na obrazu in dobrim pregledom na dosegu roke, potem vključite te pristojbine v ceno.

Različne kategorije za različne velikosti sob

Gostje si želijo ogledati možnosti sob in cen, ki so povezane z velikostjo sobe. Če prodate svoje najmanjše sobe za enako ceno kot vaše večje sobe, se bodo vaši gostje počutili zmedeni, ko se prijavijo. Namesto tega ponosno označite svoje majhne sobe kot prednost tistim popotnikom, ki jih zanima najnižja cena ali pričakujejo, da bodo izven svojega hotela nekako večino časa.

Brezplačen prehod na ponudbo izven parcele

Najboljše za butične hotele, ki ne ponujajo udobja, kot so spa ali fitnes, je, da lahko sodelujete z bližnjim fitnesom in gostom ponudite brezplačne vozovnice. To je še posebej pomembno, če vaš komplet ponuja te ugodnosti v vašem hotelu.

Sobna strežba

Iz izkušenj hotelirji vedo, da je ponudba sobne storitve koristna naložba. Hoteli s polno sobno postrežbo lahko zaračunajo več kot 10% več od običajne cene sobe in lahko računajo na še več prihodkov od hrane. Tudi če nimate možnosti, da bi v hotelu ponudili sobno postrežbo ali pa nimate restavracije, je vsaka sobna postrežba boljša kot nič.

Dobri gostje bodo cenili vsa prizadevanja, ki jih vložite v to. Razporedite dostavo iz bližnjih restavracij, ponudite okrepčevalnico s prigrizki ali sirne in sadne krožnike, ali pa povabite v svojo storitev bivanja v hotelu, darilno trgovino z živili, kot so sendviči in zamrznjene pice.

Brezplačna hrana in pijača

Najhitrejši način, da osvojite srca svojih gostov? Poskrbite, da so želodci srečni.

Ljudje radi uživajo brezplačno hrano in sovražijo plačilo pristojbine za vaš Wi-Fi.

Spremljate še ostale naše zapise na Dober Dan.