Konkurenca na področju televizije se v zadnjih letih povečuje
Konkurenca na področju televizije

Konkurenca na področju televizije se v zadnjih letih povečuje. Prav zato je bilo pričakovati, da se bodo cene postopoma nižale, vendar se v preteklosti niso. Malce čudno je, zakaj konkurenca satelitskih in telefonskih podjetij ni vplivala. No, to je trajalo nekaj let, a očitno je čakanja konec.

Konkurenca na področju televizije

Konkurenca na področju televizije se povečuje, do znižanja cen pa kljub temu še vedno ni prišlo.

Kako lahko kabelska televizija ustavi izgubo svojih strank

Industrija klasične, kabelske televizije končno doživlja pomembno izgubo strank. Če se bo to nadaljevalo, kaj to pomeni pri oblikovanju cen? Mislim, da bodo kupci rade volje sprejeli, kar se bo zgodilo. Ponudniki bodo prisiljeni v nadgradnjo svojih sistemov in prilagajanje ponudbe. Če se bodo pravočasno in pravilno odzvali, bodo lahko na koncu ostali srečni tudi sami. Vendar to pomeni, da bo morala industrija kabelske televizije ogromno vložiti. Kakšne so možnosti za to? Verjetnost, da jim bo uspelo, je danes boljša, kot kdajkoli prej. Vendar je pred njimi ogromno dela.

Model kabelske televizije je “v okvari” že več let. Problem je, da ni bilo konkurence, zato se ponudnikom ni bilo potrebno spopasti s tem. Vendar pa je zdaj, ko konkurenca postaja realnost, to najboljša priložnost, da popravijo “polomljen” model in ustvarijo zdravo in napredno okolje.

Cene storitev se še naprej višajo

V zadnjih letih smo lahko opazili povečanje konkurence s strani satelitskih in IPTV televizijskih storitev. Bolj, kot se je konkurenca razvijala, bolj je bilo pričakovati, da bodo ponudniki kabelske televizije prisiljeni k znižanju cen. A presenetljivo, ti cen niso znižali. Razlog, da niso izgubljali strank je, pravzaprav, da so ves čas pridobivali nove kupce. Stopnja uporabe kabelske televizije, ki jo plačujejo stranke, vsako leto raste. Cene so se v zadnjem desetletju praktično podvojile in trend naraščanja cen se še vedno nadaljuje. Obstaja veliko razlogov.

Konkurenca na področju televizije – telefonska in satelitska podjetja, ki bi morala poskrbeti za nižanje cen, tudi sama svoje storitve zaračunavajo vedno več. Nekateri konkurenti so začeli zaračunavati dodatne pristojbine za digitalne sprejemnike, ki skrbijo, da lahko kupci še naprej gledali osnovne kanale. Pred tem so kupci, ki so želeli samo osnovno storitev, imeli na voljo okoli 100 kanalov. Zdaj pa so uporabniki, ki se ne odločijo za uporabo dodatnega sprejemnika, omejeni na samo nekaj osnovnih kanalov. Če želijo videti več kanalov, si morajo priskrbeti digitalne pretvornike. Običajno prvi sprejemnik dobijo brezplačno, vsakega dodatnega pa je potrebno doplačati. To pomeni, da je v številnih domovih, na enem televizorju omogočen ogled vseh kanalov, na ostalih televizorjih pa ne.

Zanimalo vas bo tudi: Facebook-ov watch bo na voljo tudi na iptv set top box napravah