Najpogosteje uporabljene solarne tehnologije za domove in podjetja so solarna fotovoltaika za elektriko, pasivna solarna zasnova za ogrevanje in hlajenje prostorov ter solarno ogrevanje vode. Podjetja in industrija uporabljajo sončne tehnologije oz. solarni panel za diverzifikacijo svojih virov energije, izboljšanje učinkovitosti in prihranek denarja. Solarni panel je odličen način za izravnavo stroškov energije, zmanjšanje vpliva […]

Read more

Listje na drevesih se barva, zakorakali smo globoko v jesen in najvišje vrhovi so že pobeljeni. Zima je pravzaprav le še streljaj stran in čas je, da nanjo pripravimo tudi garažo. Vozniki svoje avtomobile počasi že pripravljamo na najhlasnejši del leta. Namestili bomo zimske pnevmatike, dolili tekočino proti zmrzovanju, toda, kaj pa garaža? Ja, na […]

Read more

E-kolesa postajajo vedno bolj popularna. So eno najbolj trajnostnih prevoznih sredstev in so prihodnost mobilnosti. Zaradi svoje praktičnosti, lahkotnosti upravljanja in prijetni vožnji postajajo e-kolesa prva izbira pri najemu za potovanja in enodnevne turistične izlete.    Kaj je električno kolo?  Električno kolo je pojem, ki se vedno več pojavlja v medijih. Kaj sploh pomeni električno […]

Read more

Za kaj stoji kratica SEO Ta svetovno prepoznana kratica stoji za angleški têrmin Search Engine Optimization. V slovenščino se to najpogosteje prevaja kot optimizacija spletnih strani ali spletna optimizacija.  Pogosto se za izraz uporablja tudi besedna zveza SEO optimizacija. V tem prispevku bomo izmenljivo uporabljali tako tujo kratico, kot slovensko prevedene pojme. Kaj je SEO […]

Read more

SEO (search engine optimization) oziroma optimizacija spletne strani je način posodabljanja spletnih strani, s katerim dvignemo svojo ciljano spletno stran med rezultati na spletnih iskalnikih. Prvi korak spletne optimizacije je SEO ključne besede in ker ta korak predstavlja temelj optimizacije spletne strani, velja tudi za najpomembnejši del SEO. Kaj je ključna beseda Ključna beseda je […]

Read more

V tem prispevku se lahko naučite kako zgraditi optimizirano spletno stran s pomočjo SEO sestavin in elementov. Pomagajte si s spodnjim kazalom … Kako organizirati vsebine | Header & meniji Prvo vprašanje, ki se pojavi pri gradnji spletnih strani je, kako najbolje organizirati vsebine. Zapomnite si to – organizacija vsebin bo najboljša takrat, ko Google […]

Read more

Metoda AIDA je prodajna strategija, ki temelji na opažanjih ameriškega poslovneža Elias Lewisa. Konec 19. stoletja je namreč našel vzorec čustvenih faz skozi katere gredo kupci preden se odločijo za nakup. Ta prispevek je namenjen podrobni analizi vseh štirih korakov formule. Kot opazite v kazalu spodaj, bo razloženo tudi zakaj metoda AIDA deluje (še danes) […]

Read more

Optimizacija spletnih strani vašim spletnim stranem pomaga, da so prikazane med najprej prikazanimi stranmi na Googlu. Tiste spletne strani, ki so na Googlu prikazane najprej, opazi in vidi največ Googlovih uporabnikov. Zato je rezultat dobre optimizacije spletnih strani večja obiskanost vaših spletnih strani. Uporabniki Googla iščejo rezultate na Googlu na podlagi vtipkovanih ključnih besed. Če […]

Read more

Če imate občutek, da so vaše oči bolj suhe zjutraj, ko se zbudite, niste edini. Take težave ima tudi Marina iz Senja, ki veliko dela za računalnikom in vsako jutro uporablja kapljice za oči, da bi pregnala nadležne simptome. V pogovoru s Hrvatico Marino bomo spoznali, kakšni so vzroki, najpogostejši simptomi in možnosti za suhe […]

Read more

Spodaj sta prikazana 2 različna primera SEO člankov. Prvi primer SEO članka je t.i. primer onsite SEO članka. Drugi primer je primer t.i. offsite SEO članka. Pod obema prikazanima primeroma so podorbno razložene koristi in prednosti, ki jih tako zasnovana primera SEO člankov, prinašata spletnim stranem. Primer onsite SEO članka Na spodnji sliki je prikazan […]

Read more